ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

КИЩЕНЕЦЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

МАНЬКІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                                                                                           РІШЕННЯ

 

 від 16 листопада 2018 року           № 65

Про роботу сільського ФАПу по наданню

медичних послуг населенню

протягом 2018 року.

 

 

Відповідно до підпунктів 1, 2, пункту б, статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком сільської ради

                                       в и р і ш и в :

1. Інформацію Кулика Василя Івановича  про  роботу фельдшерсько-акушерського пункту села по наданню медичних послуг населенню  прийняти  до  відома.

2. Роботу фельдшерсько-акушерського пункту села по наданню медичних послуг жителям населеного пункту  вважати  задовільною.

   3. Завідуючому  та акушеру фельдшерсько-акушерського пункту надалі  проводити роботу по:

- загальному та клінічному обстеженню хворих;

- здійсненню встановлення  попереднього діагнозу щодо гострих та хронічних захворювань органів та систем людини; 

- проведенню протиепідемічних заходів;

- постійному проведенню санітарно-просвітньої роботи серед населення щодо здорового способу життя, плануванню сім’ї, роботі з вагітними жінками  та охорони навколишнього природного середовища.

         4.  Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою

 

Сільський    голова                                                              С.І.Коваль

 

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

КИЩЕНЕЦЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

МАНЬКІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

від  14 грудня 2018 року                № 69

 

Про  план роботи виконавчого

комітету  сільської ради на

І квартал 2019 року

 

           Згідно ст.53 Закону  України «Про місцеве  самоврядування  в Україні» виконавчий  комітет  сільської ради

в и р і ш и в :

1.Затвердити  план роботи виконавчого   комітету  сільської ради на І квартал 2019 року.

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на члена виконкому     Хлопетчук Н.В.

 

Сільський голова                                                                         С.І.Коваль

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

КИЩЕНЕЦЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

МАНЬКІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

від 14 грудня 2018 року

     № 70

                       

 

                                                

Про організацію громадських

робіт у 2019 році

 

Відповідно до статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , статті 31 Закону України «Про зайнятість населення», Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою КМУ від 20.03.2013 № 175, з метою подальшого розвитку громадських робіт, як одного із важливих напрямів у системі державних гарантій забезпечення зайнятості працездатного населення, та одночасного вирішення питань соціального розвитку села, виконавчий комітет сільської ради 

в и р і ш и в:

  1. За попереднім погодженням з роботодавцями, затвердити перелік роботодавців та видів громадських робіт, які будуть організовуватись та проводитись у 2019 році за кошти:

- місцевих бюджетів та Фонду загальнообов'язкового державного  

  соціального страхування України на випадок безробіття (додаток 1);

- фінансування організації громадських робіт здійснювати за рахунок       

  коштів роботодавців (за їх погодженням) та інших не заборонених   

  законодавством джерел ( додаток 2).

2. У разі залучення зареєстрованих безробітних до громадських робіт

фінансування організації таких робіт здійснювати згідно трудового договору та кошторису розрахунків.

3. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

 

Сільський голова                                                                                    С.І. Коваль

 

                                                                                                          Додаток 1 

                                                      до рішення виконавчого комітету  від 14.12.2018  №70

 

Перелік роботодавців та видів громадських робіт, які будуть проводитись у 2019 році за кошти місцевих бюджетів та Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України

 на випадок безробіття

Назва підприємства,  установи, організації

Види громадських робіт

Виконавчий комітет Кищенецької сільської ради

 

упорядження меморіалів, пам'ятників, територій навколо них, братських могил та інших місць поховання загиблих захисників Вітчизни;

утримання у належному стані цвинтарів;

благоустрій та озеленення територій населених пунктів (зокрема, територій дошкільних навчальних закладів та, спортивних майданчиків, стадіонів, зон відпочинку та туризму, закладів культури, охорони здоров’я), прибирання снігу;

упорядкування придорожніх смуг;

ремонт дошкільних навчальних закладів та закладів культури; 

підсобні роботи в сільській місцевості на ремонті приватних житлових будинків одиноких осіб з числа ветеранів війни та інвалідів, що проводяться за рішенням органів місцевого самоврядування;

будівництво, реконструкція, ремонт та утримання автомобільних доріг;

впорядкування територій населених пунктів з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, визнаних рішенням органів місцевого самоврядування

 

Секретар сільської ради                                    Н.В. Хлопетчук

 

                                                                              Додаток 2                                            

                                                                                      до рішення виконавчого комітету  від 14.12.2018  № 70

Перелік роботодавців та видів громадських робіт, які будуть проводитись у 2019 році за кошти роботодавців

Назва підприємства,  установи, організації

Види громадських робіт

ТОВ «Кищенці»

Роботи із благоустрою території навколо підприємства та території населеного пункту, низько кваліфіковані роботи в сільському господарстві

 

Фермерське господарство "Обрії"

Роботи із благоустрою території навколо підприємства та території населеного пункту

низько кваліфіковані роботи в сільському господарстві

 

 

Секретар сільської ради                                                          Н.В. Хлопетчук

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

КИЩЕНЕЦЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

МАНЬКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

від  14 грудня 2018 року                  № 71

Про організацію харчування

у Кищенецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів

у 2019 році

 

                На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 24.12.2015 року №911- VIII, частини 3 статті 21 Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», Постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2016 № 16 «Про внесення змін до порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, учнів у загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», спільного наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України № 242/329 від 01.06.2005 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей в навчальних та оздоровчих закладах», керуючись п.6 ст.32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет сільської ради

в и р і ш и в :

1. Проводити у 2019 році безкоштовне харчування, за рахунок бюджетних коштів, учнів  Кищенецької ЗОШ І-ІІІ ступенів з числа:

- дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;

     - дітей – інвалідів;

- дітей -сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

- учнів 1-4 класів загальноосвітнього навчального закладу.

2. Контроль за виконанням  рішення покласти на сільського голову.

 

Сільський голова                                                                            С.І.Коваль

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

КИЩЕНЕЦЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

МАНЬКІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                                                                             РІШЕННЯ

 

від 14 грудня 2018 року               № 72

Про встановлення батьківської плати за харчування

дітей у закладі дошкільної освіти «Берізка»

на 2019 рік

 

Відповідно до п. 6  ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч. 5 ст. 35 Закону України «Про дошкільну освіту», постанови Кабінету міністрів «Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних закладів» від 26.08.2002 №1243, наказу Міністерства освіти і науки України  від 21.11.2002 № 667 «Про затвердження  порядку встановлення плати для батьків  за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах», Закону України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2014 №76-VIII,  проаналізувавши роботу дошкільного навчального закладу за минулий рік, виконком сільської ради

                                               в и р і ш и в:

  1. Встановити  з 1 січня 2019 року батьківську плату за харчування дітей у закладі дошкільної освіти «Берізка» в розмірі – 13 грн. за день, що становить 45 відсотків від вартості харчування на день.
  2. Розмір плати зменшити на 50 відсотків для батьків, у сім’ях яких троє  і більше дітей. Підставою для зменшення плати є довідка про склад сім’ї.
  3. Від плати за харчування дитини звільнити батьків,  або осіб, які їх замінюють, із сімей, які отримують соціальну державну допомогу, учасників АТО та мобілізованих. Підставою для звільнення від плати є довідка про призначення державної допомоги, видана управлінням соціального захисту населення, довідка, або посвідчення учасника АТО, учасника бойових дій.
  4. Рекомендувати черговій сесії сільської ради затвердити дане рішення.
  5. Контроль за виконанням  рішення покласти на члена виконкому сільської ради Маляр О.С.

Сільський голова                                                                            С.І.Коваль

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

КИЩЕНЕЦЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

МАНЬКІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

від  14 грудня  2018 року                    № 73

Про затвердження розпорядку

роботи  торгівельних закладів та

бюджетних установ села на 2019 рік

      Відповідно до пункту 4 частини б статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою встановлення зручного режиму роботи бюджетних установ для обслуговування населення виконавчий комітет сільської ради   

в и р і ш и в:

  1. Затвердити графік роботи підприємств та установ, які функціонують на території села ( додається).
  2. Контроль за виконання рішення покласти на комісію з захисту прав споживачів.

Сільський голова                                                                               С.І.Коваль

Додаток

до рішеннявиконкому

від 14.12.2018№ 73

Розпорядок роботи бібліотеки:

Щоденно з 9-00 до 16-00

Обідня перерва з 11-00 до12-00

           Вихідний день – неділя, понеділок

 

Розпорядок роботи будинку культури:

в зимовий період

з 10-00 до 13-00

з 17-00 до 23-00

в літній період

з 10-00 до 13-00

з 18-00 до 24-00

Вихідний: неділя, понеділок

 

Розпорядок роботи ДНЗ «Берізка»:

з 7- 45до 17 –15

Вихідні: субота, неділя.

 

Розпорядок роботи ФАПу:

з 8-00 до 14-00

Вихідний: неділя.

 

Розпорядок роботи поштового відділення:

з 12-00 до 15-00 – вівторок, четвер, п’ятниця, субота

з 10-00 до 13-00 – п’ятниця

Вихідний: неділя, понеділок, середа.

 

Розпорядок роботи сільської ради:

з 8-00 до 17-15 понеділок – четвер

з 8-00 до 16-00 п’ятниця

Обідня перерва з 13-00 до 14-00

Вихідні: субота, неділя.

 

Розпорядок роботи торгівельних закладів:

магазини: «Крамниця», № 54, магазин-бар «від Каштану»

в зимовий період:з 8-00 до 18-00

в літній період :з 8-00до 20-00

без вихідних

                      кафе – бар

з 19-00 до 24-00в літній період

з 18-00 до 23-00в зимовий період

Вихідний : понеділок

  Секретар сільської ради                              Н.В.Хлопетчук

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

КИЩЕНЕЦЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ  РАДИ

МАНЬКІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 РІШЕННЯ

 

від  14 грудня 2018 року                № 74

Про стан благоустрою населеного

пункту села Кищенці

Заслухавши інформацію сільського голови Коваль С.І. про стан благоустрою населеного пункту села Кищенці, виконавчий комітет встановив що:

виконавчим комітетом Кищенецької сільської ради було організовано та  проведено всеукраїнську щорічну акцію «За чисте довкілля», та 14 квітня день довкілля, упродовж яких здійснювалися заходи із благоустрою та озеленення населеного пункту. Впорядковано та приведено до належного естетичного та санітарного стану садиби, прибудинкові території, кладовища по вулицях Садова, Вишнева, Генерала Андрія Дрофи, територія ринку, території біля ЗДО «Берізка» та Кищенецької ЗОШ І-ІІІ ступенів, вуличну мережу та інші об’єкти масового перебування і відпочинку населення.

Проведено ремонт дорожнього покриття (білощебеневе) по вул. Мічуріна, ремонт дорожнього покриття (асфальт) по вулицях Садова, 1  Травня, Фаринівська, Д.Столярчука та Квітнева на суму 655 539 грн.

Відремонтовано східці та дообладнано пандус біля сільського будинку культури.

Відремонтовано підніжжя біля обеліску Слави.

В селі налагоджено централізований сміттєвивіз. Ліквідовано стихійні сміттєзвалища.

Прибрано господарчі товари, вивезено сміття з території ринку, кладовищ,  покошено садок, кладовища та обкошено території навколо комунальних установ сільської ради.

 Відповідно до ст.10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», керуючись п.7, п.11 частини «а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет

в и р і ш и в :

1. Інформацію сільського голови Коваль С.І. взяти до відома.

2. Зобов’язати керівників підприємств, установ, організацій, закладів торгівлі тримати в належному санітарному стані свої виробничі й прилеглі до них території.

3. Спільно з керівниками підприємств, установ, організацій, виконавчим комітетом, депутатами сільської ради, приватними підприємствами забезпечити:

- організацію та здійснення заходів із благоустрою населеного пункту сільської ради;

- впорядкування та приведення до належного естетичного і санітарного стану садиб, прибудинкових територій, інших об’єктів масового перебування і відпочинку населення;

- ліквідацію стихійних сміттєзвалищ.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на виконавчий комітет сільської ради.

 

Сільський голова                                                             С.І.Коваль

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

КИЩЕНЕЦЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

МАНЬКІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                                                                         РІШЕННЯ

 

від 14 грудня  2018 року                 № 75

Про проведення новорічних

і різдвяних свят

 

Відповідно до п.1 ч. а ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання розпорядження Маньківської районної державної адміністрації «Про проведення загально районних новорічних і різдвяних свят», з метою створення умов для відпочинку та організації змістовного дозвілля громадян у дні новорічних та різдвяних свят, виховання у дітей і юнацтва поваги до народних традицій і звичаїв виконавчий комітет

в и р і ш и в:

  1. Утворити організаційний комітет з підготовки та проведення сільських  новорічних та різдвяних свят (додаток 1).
  2. Працівникам Будинку культури розробити сценарій різдвяних святкувань, підготувати  програму  та взяти участь у фестивалі, організатором якого є ТОВ «Кищенці».
  3. Кищенецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів, ЗДО «Берізка» забезпечити проведення новорічних ялинок.
  4. Виконкому сільської ради забезпечити участь у  новорічних ялинках та новорічних заходах дітей, які виховуються у багатодітних та малозабезпечених родинах.

 5. Громадському формуванню загону самоохорони  забезпечити охорону громадського порядку під час проведення новорічно - різдвяних свят.

          6. Керівникам установ забезпечити перевірку закладу культури, загальноосвітньої  школи -  місць з масовим перебуванням людей щодо дотримання належного протипожежного стану під час  проведення новорічних заходів та феєрверків.

  1.  Контроль за виконанням  рішення покласти на сільського голову.

Сільський голова                                                                            С.І.Коваль

 

                                                                                                                                                                                     Додаток

до рішення виконкому

                                                                                                                                                                                                       від 14.12.2018 № 75

Організаційний комітет

з підготовки та проведення сільських

 новорічних та різдвяних свят

 

 

Микитенко Катерина Олександрівна                     

  • директор Будинку культури,  голова  організаційного комітету

 

Коваль Світлана Іванівна -

сільський голова, заступник  голови організаційного комітету (за згодою)

 

               Члени    організаційного

 

Хлопетчук Сергій Анатолійович –        

 

Жмуд Марина Миколаївна    -

 

Панченко Світлана Олександрівна   –              

 

Люльченко Любов Дмитрівна       –            

 

Микитенко Валентин Миколайович -              

 

Діденко Валерій Павлович        –               

 

 

 

 

 

 

комітету

 

директор Кищенецької ЗОШ І-ІІІ ст.

 

директор ЗДО «Берізка»

 

завідувач сільської бібліотеки

 

член виконкому

 

художній керівник Будинку культури

 

депутат сільської ради, командир загону самоохорони

 

 

                               

  

 

Секретар сільської ради                                                           Н.В. Хлопетчук

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

КИЩЕНЕЦЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

МАНЬКІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                              

                                                   РІШЕННЯ

від 14 грудня 2018 року              № 76

 

Про затвердження номенклатури справ

на 2019 рік


         Заслухавши інформацію секретаря сільської ради Хлопетчук Н.В.  щодо належного оформлення документації для планової і безперебійної роботи, керуючись п.а п.10 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет сільської

ради

в и р і ш и в :
1.Затвердити номенклатуру справ на 2019 рік (додається).

2. Контроль за виконанням  рішення покласти на секретаря виконкому Хлопетчук Н.В.
 

 

Сільський голова                                                    С.І.Коваль

З М І С Т

СПИСОК СКОРОЧЕНЬ.. 4

03 .01.2019                       № 02-61. 5

01 – Документи сільської ради.. 5

02 – ДОКУМЕНТИ СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ ТА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ РАДИ.. 6

03 – ДОКУМЕНТИ З ПИТАНЬ БЕЗПОСЕРЕДНЬОГО ЗДІЙСНЕННЯ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ.. 11

04 – КАДРИ І ШТАТИ.. 11

05 – НОТАРІАЛЬНІ ДІЇ. 12

06 – ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ.. 13

07 – ОБЛІК ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ.. 15

08 – БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ТА ЗВІТНІСТЬ.. 16

9 – ДОКУМЕНТИ ІЗ ЗЕМЕЛЬНИХ ПИТАНЬ.. 18

 

 

СПИСОК СКОРОЧЕНЬ

ГАУ

  • Головне архівне управління;

ДАЧО

  • Державний архів Черкаської області;

ДРАЦС

  • Державна реєстрація актів цивільного стану

Держкомархів

  • Державний комітет архівів України;

Держкомзем

  • Державний комітет України із земельних ресурсів

ЕК

  • експертна комісія;

ЕПК

  • експертно-перевірна комісія;

Мін’юст

  • Міністерство юстиції України;

НАФ

  • Національний архівний фонд

ПНД

  • Правила нотаріального діловодства;

р.

  • рік;

ст.

  • стаття.

 

КИЩЕНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

село Кищенці  Маньківського району Черкаської області

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Сільський голова с. Кищенці

___________С.І. Коваль

03.01.2019                           НОМЕНКЛАТУРА СПРАВ          НА  2019  РІК

03 .01.2019                       № 02-61

 

Індекс

справи

Заголовок справи (тому, частини)

Кількість

справ,

томів,

частин

Строк зберігання

справи і номери статей за переліком

Примітка

 

1

2

3

4

5

 

01 – Документи сільської ради

 

01-01

Протоколи сесій сільської ради, рішення та документи до них

 

 

Постійно

ст. 7-а

 

 

01-02

Протоколи засідань  постійних комісій сільської ради

 

 

Постійно

ст. 14-а

 

 

01-03

Річний план роботи сільської ради. Копія

 

Доки не мине потреба

ЕК

Оригінал є додатком до протоколу Див. 01-01

 

01-04

Статут територіальної громади  села Кищенці

 

Постійно

ст.28а

 

 

 

01-05

Паспорт сільської ради (загальні відомості, адміністративно-терито-ріальний поділ та інші)

 

 

Постійно

ст 302-а

 

 

01-06

Журнал реєстрації письмових звернень щодо уникнення конфлікту інтересів

 

3 роки

ст.122

 

 

01-07

Документи (акти, довідки, висновки) про перевірку роботи сільської ради установами вищого рівня

 

 

Постійно

ст. 76-а

 

 

01-08

Список депутатів сільської ради.

Копія

 

Доки не мине потреба

ЕК

Оригінал є додатком до протоколу Див. 01-01

 

01-09

Депутатські запити, звернення та документи з їх виконання

 

 

5 р.

ЕПК

ст. 8

 

 

01-10

 

01-11

 

Регламент

 

Правила внутрішнього трудового

розпорядку

 

 

 

Постійно

ст.395а

1 рік

ст.397

 

 

1

2

3

4

5

 

02 – ДОКУМЕНТИ СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ ТА ВИКОНАВЧОГО
КОМІТЕТУ РАДИ

 

02-01

 

Закони, постанови, та інші акти Верховної Ради України; укази, розпорядження Президента України; постанови, розпорядження Кабінету Міністрів України. Копії

 

Доки не мине1 потреба

ст.ст. 1-б,

 2-б, 3-б

 

1 Що стосуються діяльності сільської ради – постійно

 

 

02-02

Розпорядження обласної, районної державної адміністрації. Копії

 

Доки не мине1 потреба

ст. 3-б

 

1 Що стосуються діяльності сільської ради – постійно

 

02-03

 

Рішення обласної, районної рад. Копії

 

Доки не мине1 потреба

ст. 7-б

 

1Що стосуються діяльності сільської ради – постійно

 

02-04

Протоколи засідань, рішення виконавчого комітету сільської ради, та документи до них

 

Постійно

ст. 7-а

 

 

 

02-05

Постанови, рішення, рекомендації, протоколи засідань контрольних органів (опікунської ради) та документи (довідки, доповіді, доповідні записки тощо) до них

 

Постійно

ст. 11

 

 

02-06

Документи (протоколи засідань, рішення, звіти) комісій при виконкомі сільської ради

 

Постійно

ст. 14-а

 

 

02-07

Документи (доповідні записки, довідки, зведення) про виконання доручень органів вищого рівня

 

Постійно

ст. 6-а

 

 

02-08

Документи (акти, доповідні записники, довідки) тематичних та контрольних перевірок окремих напрямів діяльності сільської ради

 

5 р.

ЕПК

ст. 77

 

 

 

02-09

Розпорядження сільського голови з основної діяльності

 

Постійно

ст. 16-а

 

 

02-10

Розпорядження сільського голови з кадрових питань

 

 

 

 

75 р.

ст. 16-б

Про коротокостр. відрядження в межах України надання оплачуваних відпусток та відпусток у зв’язку з навчанням - 5 р

 

02-11

Розпорядження сільського голови про надання щорічних оплачуваних відпусток та відпусток у зв’язку з навчанням

 

 

 

 

5 р.

Примітка до

ст. 16-б

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

 

02-12

Розпорядження сільського голови про короткострокові відрядження працівників в межах України та за кордон

 

 

5 р.

Примітка до

ст. 16-б

 

 

 

02-13

Нормативні документи, що регламентують роботу зі зверненнями громадян

 

 

До заміни новими

ст. 3а

 

 

02-14

Журнал реєстрації письмових звернень  (пропозицій, заяв, скарг) громадян на особистому прийомі у секретаря

 

 

5 р.

ЕПК

ст. 122

 

 

02-15

Письмові звернення (пропозиції, заяви та скарги) громадян, документи щодо їх розгляду

 

 

5 років

ст. 82аб

 

 

02-16

Журнал реєстрації звернень громадян на особистому прийомі у сільського голови

 

 

3 роки

ст. 122

 

 

02-17

Відповіді щодо розгляду усних звернень громадян, що зареєстровані на особистому прийомі у сільського голови

 

5 р. 1

ст. 82аб

 

1 У разі неодноразового звернення – 5 років після останнього розгляду

 

 

02-18

Звіти про роботу  зі зверненнями громадян

 

 

Постійно.

ст. 302б

 

 

02-19

Письмові заяви громадян з різних питань

 

5 років

ст. 82аб

 

 

02-20

Журнал  реєстрації письмових заяв громадян з різних питань

 

 

3 роки

ст. 122

 

 

02-21

Документи (постанови, рішення, приписи, акти, висновки, запити, довідки, листи) з питань дотримання норм законодавства, вирішення конфліктів, спорів та інших правових питань

 

 

5 р.

ЕПК

ст. 88

 

 

02-22

 

Колективний договір, зміни та доповнення до нього

 

 

Постійно

ст. 395-а

 

 

02-23

Адресні картки

 

 

 

 

Постійно

ст. 795

 

 

1

2

3

4

5

 

02-24

Журнал обліку заяв про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

 

3 р.

ст. 766

 

 

02-25

Заяви про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/

перебування фізичних осіб

 

 

3 р.

ст. 766

 

 

02-26

Погосподарські книги

 

 

 

 

Постійно1

ст. 786

 

 

02-27

Алфавітна книга до погосподарських книг

 

 

Постійно1

ст. 786

 

 

02-28

Річні статистичні звіти і таблиці з усіх основних видів діяльності організації, документи (довідки, доповідні записки, відомості тощо) до них

 

 

Постійно

ст. 302-б

 

 

02-29

Приймально-здавальні акти з усіма додатками (за виключенням інвентаризаційних документів), складені в разі зміни керівників сільської ради

 

Постійно

ст. 45-а

 

 

02-30

Приймально-здавальні акти з усіма додатками (за виключенням інвентаризаційних документів), складені в разі зміни відповідальних працівників та секретаря сільської ради

 

3 р.1

ст. 45-б

1 Після зміни відповідальних працівників та секретаря сільської ради

 

02-31

Журнал реєстрації рішень виконкому

 

Постійно

ст. 121-а

 

02-32

 

 

Журнал реєстрації розпоряджень сільського голови з основної діяльності

 

Постійно

ст. 121-а

 

02-33

Журнал реєстрації розпоряджень сільського голови з кадрових питань

 

 

 

75 р.1

ст. 121-б

1 Форми, в яких реєструють короткострокові відрядження в межах України та за кордон; стягнення; надання щорічних оплачуваних відпусток у зв’язку з навчанням - 5 р.

02-34

Журнал реєстрації розпоряджень сільського голови про надання відпусток

 

 

5 р.

Примітка до

ст. 121-б

 

 

 

 

1

2

3

4

5

 

02-35

Журнал реєстрації розпоряджень сільського голови про короткострокові відрядження працівників в межах України та за кордон

 

 

5 р.

Примітка до

ст. 121-б

 

 

02-36

Журнал реєстрації вхідних документів

 

 

3 р.

ст. 122

 

02-37

Журнал реєстрації вихідних документів

 

 

3 р.

ст. 122

 

02-38

Журнал реєстрації виданих довідок

 

 

3 р.

ст. 122

 

02-39

Листування з обласними, районними, міськими державними адміністраціями, установами, організаціями, підприємствами органами місцевого самоврядування з основних (профільних) питань діяльності

 

3 р.

ст. 122

 

02-40

Картки реєстрації особи

 

Постійно

 

 

02-41

Журнал реєстрації телефонограм

 

 

 

1 р.

ст. 126

 

02-42

Закони України, Укази Президента України, постанови Кабінету Міністрів України з питань реєстрації/зняття з реєстрації/перебування фізичних осіб

 

Доки не мине1 потреба ст. ст. 1-б, 2-б, 3-б

 

02-43

Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці

 

 

10 р.1

ст. 481

1Після закінчення журналу

02-44

Журнал реєстрації інструктажів (первинного, повторного, цільового) з питань охорони праці

 

 

10 р.1

ст. 482

1Після закінчення журналу

02-45

Журнал обліку видачі посвідчень про відрядження

 

 

5 р.1

ст. 533

1 Після

закінчення

журналу

02-46

 

Журнал відбитків і зліпків печаток та штампів

 

 

Постійно

ст. 1033

 

02-47

Журнали обліку видачі печаток та штампів

 

3 р.

ст. 1034

 

02-48

Списки, книги адрес і телефонів установ, організацій і підприємств, які знаходяться на території ради

 

1 р.1

ст. 1036

1Після заміни новими

02-49

Приписи, постанови про усунення порушень і недоліків з питань пожежної безпеки

 

5 р.

ст. 1180

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

02-50

Листування про інженерно - технічні й організаційні заходи з цивільної оборони

 

5 р.

ст. 1197

 

 

 

 

02-51

Журнали обліку, списки формувань цивільної оборони

 

 

1 р. 1

ст. 1199

1Після заміни новими

02-52

Правила, положення, інструкції, методичні вказівки та рекомендації з питань діловодства та архівної справи

 

 

До заміни

новими

ст. 20-б

 

 

02-53

Положення про архівний підрозділ та ЕК  сільської ради. Копії

 

Доки не мине потреба

ЕК

Оригінал є додатком до

Розпорядження

Див. 02-09

02-54

Протоколи засідань експертної комісії

 

 

Постійно

ст. 14-а

 

02-55

Справа фонду (історична довідка, акти перевірки наявності і стану документів, акти прийому-передачі документів на державне зберігання, акти про вилучення документів для знищення, про нестачу і непоправні пошкодження документів та інші)

 

 

Постійно1

ст. 130

 

1 У разі ліквідації організації передаються до держаного архіву

02-56

Заяви, запити громадян і організацій про надання архівних довідок, копій, витягів з документів та документи (архівні довідки, копії, витяги, листи-відмови) з їх виконання

 

5 р.

ст. 132

 

02-57

Описи справ тимчасового та постійного  зберігання (з особового складу)

 

3 р.1

ст. 137-б

1Після знищення справ

02-58

Акти про надання документів у тимчасове користування та вилучення справ на вимогу правоохоронних органів

 

3 р.1

ст. 134

1Після повернення документів

02-59

Журнал обліку надходження та вибуття документів з архіву

 

До ліквідації сільської ради ст. 139

 

02-60

Журнал реєстрації архівних довідок, копій, витягів з документів, виданих за запитами громадян і організацій

 

5 р.

ст. 141

 

02-61

Номенклатура справ сільської ради

 

5 р. 1

ст. 112-а

 

1 Після заміни новою та за умови складен описів справ

02-62

Листування з органами суду

 

3 р.

ст. 122

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

 

03 – ДОКУМЕНТИ З ПИТАНЬ БЕЗПОСЕРЕДНЬОГО ЗДІЙСНЕННЯ
МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

03-01

Протоколи загальних зборів громадян села

 

 

Постійно

ст. 12-а

 

03-02

Протоколи засідань органів самоорганізації населення (сільських, вуличних, домових комітетів)

 

Постійно

ст. 14-а

 

04 – КАДРИ І ШТАТИ

04-01

Закони України, Укази Президента України, постанови Кабінету Міністрів України, розпорядження  облдержадміністрації, з питань кадрової роботи. Копії.

 

 

Доки не мине потреба

ст.ст.1 б, 2-б,

3-б, 9-б

 

 

04-02

 

 

Штатний розпис та зміни до нього

 

 

Постійно

ст. 37-а

 

 

04-03

 

Посадові інструкції працівників

 

 

5 р.1

ст. 43

1 Після заміни новими.

04-04

 

Річні плани роботи з кадрами

 

 

1 р.

ст. 161

 

 

04-05

 

 

 

 

 

Річні статистичні звіти про прийом, розподіл, переміщення, облік кадрів

 

Постійно1

ст. 302-б

1 Ті, що надходять до статистичних органів –

Доки не мине потреба, але не менше 10р. (Рішення колегії ГАУ від 18.01.89)

 

04-06

 

 

Документи (доповіді, огляди, звіти, довідки) про стан та перевірку роботи з кадрами

 

Пост.

ст. 489

 

 

04-07

 

Списки працівників сільської ради

 

 

75 р.

ст. 503

 

04-08

 

 

Протоколи засідань конкурсних комісій по заміщенню вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування

 

75 р.

ЕПК

ст. 505

 

04-09

 

 

 

Протоколи засідань, постанови атестаційної комісії

 

 

 

5 р.1

ст. 636

В організаціях зі шкідливими умовами праці – 75 р.

04-10

 

 

 

Документи (відгуки, характеристики, атестаційні анкети, листи) про проведення атестації

 

75 р.1

ст. 637

1 Зберігаються в особових справ. Ті, що не увійшли до особовихсправ

1

 

2

3

4

5

 

04-11

Документи (список осіб, зарахованих до кадрового резерву, заяви, індивідуальні річні плани та звіти про їх виконання) з формування кадрового резерву

 

5 р.

ст. 525-е

 

 

04-12

Листування з кадровими службами вищих органів, центром зайнятості про резерв кадрів на висунення за посадою, заміщення вакантних посад, оформлення оголошень про конкурси на заміщення вакантних посад

 

3 р.

ст. 522

 

04-13

Документи (листки з обліку кадрів, анкети, автобіографії,заяви, тощо) осіб, не прийнятих на роботу

 

1 р.

ст. 500

 

04-14

Особова справа сільського голови

 

 

Постійно

ст. 493-а

 

 

 

04-15

Особові справи працівників сільської ради

 

 

75 р.

ст. 493-в

Після звільнення

 

04-16

Особові картки працівників сільської ради (форма П-2)

 

75 р.

ст. 499

 

Після звільнення

 

04-17

Трудові книжки

 

До запитання, не затребувані

– не менше

50 р.ст. 508

 

 

04-18

Журнал обліку видачі трудових книжок і вкладишів до них

 

 

50 р.

ст. 530

 

 

04-19

Заяви працівників про надання відпусток

 

 

1 р.

ст. 515

 

05 – НОТАРІАЛЬНІ ДІЇ

05-01

Нормативно правові акти щодо здійснення нотаріальної діяльності, методичні вказівки та рекомендації, інформаційні листи

 

До заміни

новими

ст. 20-б

 

 

05-02

Реєстр для реєстрації нотаріальних дій

 

 

Постійно

ПНД

 

 

05-03

Заповіти

 

 

75 р.

ЕПК

ПН

 

05-04

 

 

 

Реєстр для реєстрації довіреностей

 

Постійно

ПНД

 

 

1

2

3

4

5

05-05

 

 

Заяви про видачу дублікатів документів, які зберігаються у виконавчому комітеті сільської ради

 

 

3 р.

ПНД

 

 

05-06

 

Постанови про відмову у вчиненні нотаріальних дій та листування з питань відмови у вчиненні нотаріальних дій

 

 

5 р.

ПНД

 

 

05-07

 

Алфавітна книга обліку заповітів

 

 

75 р.1

ПНД

1 Перехідна

05-08

 

Книга обліку цінностей при вжитті заходів з охорони спадкового майна

 

 

75 р.1

ПНД

 

1 Перехідна

05-09

 

Листування з питань вчинення нотаріальних дій

 

3 р.

ПНД

 

 

05-10

Запити у зв’язку з оформленням спадщини

 

3 р.

ПНД

 

 

               

 

06 – ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ

06-01

Постанови Верховної Ради України; укази і розпорядження Президента України; постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України, Головного управління юстиції у Черкаській області які стосуються безпосередньої діяльності органів реєстрації актів цивільного стану. Копії

 

 

Доки не мине потреба

ст. 1 ВП

 

 

06-02

Накази Міністерства юстиції України, обласного, районного управлінь юстиції; розпорядження органів місцевого самоврядування та виконавчої влади. Копії

 

 

Доки не мине потреба

ст. 2 ВП

 

 

06-03

Документи (правила, положення, інструкції, методичні рекомендації вказівки тощо) Міністерства юстиції України, Головного управління юстиції у Черкаській області. Копії

 

 

До заміни новими

ст. 3 ВП

 

06-04

Документи (довідки, доповідні записки, акти тощо) перевірок роботи державних органів реєстрації актів цивільного стану

 

 

Постійно

ст. 5 ВП

 

06-05

 

 

 

 

Звіти про витрачання бланків свідоцтв, що видаються виконкомам сільської ради на підтвердження юридичних фактів в Україні

 

Постійно1

ст. 11 ВП

1 На державне зберігання не передаються

1

2

3

4

5

 

06-06

Документи (навчальні програми, плани, довідки, відомості тощо) з питань підвищення ділової кваліфікації посадових осіб виконавчого комітету сільської ради

 

5 р.

ст. 13 ВП

 

 

 

 

 

 

 

06-07

 

 

 

Корінці довідок про виплату одноразової допомоги у зв’язку з народженням дитини

 

3 р.

ст. 26 ВП

 

 

06-08

Корінці довідок про виплату одноразової допомоги у зв’язку із смертю

 

 

3 р.

т. 27 ВП

 

 

06-10

Заяви про реєстрацію шлюбу осіб, які не з’явилися на призначений їм день

 

 

3 р.

т. 37 ВП

 

 

06-11

Журнал обліку заяв про державну реєстрацію шлюб

 

 

3 р.

т. 38 ВП

 

06-12

Журнал реєстрації заяв про визнання батьківства

 

3 р.

т.49 ВП

 

06-13

Журнал реєстрації довідок про народження, смерть

 

Постійно1

т. 75 ВП

На державне зберігання не передаються

06-14

Книги обліку бланків свідоцтв про народження

 

Постійно1

т. 75 ВП

На державне зберігання не передаються

06-15

 

Книга обліку бланків свідоцтв про смерть

 

Постійно1

т. 75 ВП

На державне зберігання не передаються

06-16

Книга обліку бланків свідоцтв про шлюб

 

Постійно1

т. 75 ВП

На державне зберігання не передаються

 

 

 

 

 

06-18

Повідомлення про державну реєстрацію шлюбу військово-зобов’язаних і призовників. Копії

 

3 р.

т. 31 ВП

 

1У військкоматах – 3 р.

06-19

Повідомлення про державну реєстрацію смерті осіб, документи яких не здані. Копії

 

3 р.

т.31 ВП

 

1У військкоматах – 3 р.

06-

Списки військово-облікових документів, пільгових посвідчень, зданих у зв’язку з державною реєстрацією смерті. Копії

 

 

 

 

 

 

 

 

3 р.

т.31 ВП

 

1У військкоматах – 3 р.

1

2

3

4

5

07 – ОБЛІК ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ

07-01

Картотека    обліку військовозобов’язаних

 

3 р. 1

ст.  525-л, ст.670

1Після звільнення

07-02

Листування про облік і відстрочку від призову військовозобов’язаних

 

 

1 р. 1

ст. 668

1У військкоматах – 3 р.

07-03

Списки військовозобов’язаних і призовників

 

 

1 р.1

ст. 669

1У військкоматах –3 р.

07-04

Книга (картки) обліку призовників

 

3 р. 1

ст. 670

1Після звільнення

07-05

Книга (картки) обліку офіцерів, прапорщиків, старшин, сержантів, солдатів, матросів запасу

 

 

3 р. 1

ст. 670

1Після звільнення

07-06

Книга (картки) обліку допризовників

 

 

 

3 р. 1

ст. 670

1Після звільнення

07-07

Книга обліку звірок первинного обліку військовозобов’язаних

 

 

3 р. 1

ст. 670

 

1Після звільнення

07-08

Журнал перевірки стану обліку військовозобов’язаних і призовників

 

 

3 р.

ст. 671

 

07-09

Книга обліку команд та іменних списків

 

3 р. 1

ст. 670

 

1Після звільнення

07-10

 

Журнал обліку порушень правил військового обліку військово-зобов’язаними

 

 

3 р.

ст. 671

 

07-11

Журнал результатів оповіщення військовозобов’язаних про їх виклик до військового комісаріату

 

3 р.

ст. 671

 

07-12

Журнал обліку військово-зобов’язаних тимчасово непрацюючих

 

3 р.

ст. 671

 

07-13

Журнал обліку війсьвозобов’язаних, які заявили про зміни в стані здоров’я  та результатів медичних переосвідчень

 

3 р.

ст. 671

 

07-14

Журнал обліку військово-зобов’язаних підприємств організацій, установ на території сільської ради

 

3 р.

ст. 671

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

08 – БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ТА ЗВІТНІСТЬ

08-01

Інструкції, методичні вказівки, рекомендації з ведення бухгалтерського обліку, виконання бюджету і кошторису, про оподаткування всіх видів господарської діяльності. Копії

 

 

До заміни новими

ст. 20-б

 

08-02

Штатний розпис та зміни до нього. Копія

 

Доки не мине потреба

ЕК

 

 

08-03

Бюджет із змінами та додатками

 

Постійно

ст. 173-а

 

08-04

Аналізи звітних даних про виконання балансів прибутків та видатків

 

 

5 р.

ЕПК

ст. 182

 

08-05

Кошториси прибутків і видатків та розрахунки до них

 

Постійно

ст. 193-а

 

08-06

Річний бухгалтерський звіт сільської ради та пояснювальні записки до нього установ, що фінансуються з сільського бюджету

 

 

Постійно

ст. 311-б

 

08-07

Квартальні бухгалтерські звіти

 

3 р.

ст. 311-в

 

 

08-08

Звіти (відомості) про нарахування та перерахування страхових внесків на державне і не державне соціальне страхування (пенсій, у зв’язку з тимчасовою не працездатністю, тощо)

 

Постійно

ст. 322-б

 

 

08-09

 

 

Річний звіт про сплату всіх видів податків, що подається податковим органам

 

 

 

 

Постійно

ст. 322-б

 

 

 

 

 

 

08-10

Розрахунково-платіжні відомості (особові рахунки) працівників сільської ради, підвідомчих установ

 

75 р.

ст. 317-а

 

 

08-11

Документи (копії звітів, витяги з протоколів, висновки, заяви, довідки, списки працівників) про оплату листків непрацездатності з фонду соціального страхування

 

 

3 р.

ст. 320

 

 

08-12

Виконавчі листи

 

 

 

Доки не мине потреба1

ст. 329

1Не менше 5 років

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

08-13

Первинні документи і додатки до них, що фіксують факт виконання господарських операцій (касові, банківські документи, повідомлення банків, табелі, квитанції і накладні з обліку, товарно-матеріальних цінностей, авансові звіти)

 

 

 

3 р.1

ст. 336

1 За умови завершення перевірки державними податковими органами з питань дотримання податкового законодавства. У разі виникнення спорів (суперечок), порушення кримінальних справ, відкриття судами провадження у справах – зберігаються до ухвалення остаточного рішення. Документи, які містять інформацію про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу - 5 р.

08-14

Господарські, операційні, трудові договори та угоди

 

 

3 р.1

ст. 330

1Після закінчення строку дії договору

Див. примітки до справи
08-18

08-15

Договори про повну матеріальну відповідальність

 

3 р.1

ст. 332

1Після звільнення матеріально - відповідальної особи

08-16

Акти документальних ревізій, фінансово-господарської діяльності

 

 

5 р.

ст. 341

 

08-17

Документи (протоколи, акти, звіти, відомості переоцінки й визначення зношеності основних засобів) про переоцінку основних фондів, нематеріальних активів, незавершеного будівництва)

 

Пост.

ст. 343

 

08-18

Документи (протоколи засідань інвентаризаційних комісій, акти інвентаризації, інвентаризаційні описи, порівняльні відомості) про інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, грошових коштів, матеріальних цінностей тощо

 

3 р.1

ст. 345

1Див. примітки до справи 08-18

 

08-19

Листування про фінансово - господарську діяльність (про облік фондів, накладення і стягнення штрафів, приймання, здавання, списання матеріальних цінностей

 

 

3 р.

ст. 349

 

1

2

3

4

5

08-20

Головна книга

 

3 р.1

ст. 351

1 Див. примітки до

справи 08-18

08-21

Журнали обліку основних засобів

 

 

 

3 р.1

ст. 351

1 Див. примітки до справи 08-18

08-22

Доручення на одержання грошових сум і товарно-матеріальних цінностей (у тому числі анульовані доручення)

 

3 р.1

ст. 319

1 Див. примітки до справи 08-18

 

08-23

Паспорти будівель, споруд, обладнання

 

 

5 р. 1

ст. 1038

1 Після ліквідації основних засобів

08-24

Журнал обліку господарських договорів

 

3 р.1

ст. 352-в

1 Після закінчення строку дії останнього договору

Див. примітки до справи
08-18

08-25

Листки непрацездатності

 

 

3 р.

ст. 716

 

08-26

Журнал реєстрації листків тимчасової непрацездатності

 

 

3 р.1

ст. 739

1 Після закінчення журналу

08-27

Протоколи засідань уповноваженого із соціального страхування

 

5 р.

ст. 711

 

               

 

9 – ДОКУМЕНТИ ІЗ ЗЕМЕЛЬНИХ ПИТАНЬ

 

09-01

Документи Держкомзему та вищих органів з питань земельної реформи

 

 

До заміни новими

ст. 20-б

 

 

09-02

Земельно - кадастрова  книга

 

 

Постійно

ст. 2113

 

 

09-03

Технічна документація з нормативної грошової оцінки земель населеного  пункту  

 

Пост.

ст. 2128

 

 

09-04

Документи  перевірок дотримання земельного законодавства

 

Постійно

ст. 75-а

 

 

09-05

Листування з питань земельних відносин

 

 

5 років

ЕПК

ст. 2131

 

 

09-06

Заяви громадян по земельних питаннях

 

10 р.

Рішення ЕПК ДАЧО від 11.11.99. протокол № 19

 

09-07

 

Журнал  реєстрації  письмових заяв

громадян  по земельних питаннях

 

10 р.

Рішення ЕПК ДАЧО від 11.11.99. протокол № 19

 

 

1

2

3

4

5

 

09-08

Документи узгоджувальної комісії  з вирішення питань земельних відносин

 

5 років

ЕПК

ст. 14а

 

 

09-09

Документи  по використанню земель запасу  та резерву

 

5 років

ЕПК

ст. 302б

 

 

09-10

Акти звірки по земельних частках (паї)

 

10 р.

 

 

09-11

Проектна документація  з формування території  і встановлення меж сільської ради

 

Постійно

ст. 2113

 

 

09-12

Проекти роздержавлення земель

ТОВ « Надія»

 

Постійно

ст. 75-а

 

 

 

10- ДОКУМЕНТИ З ГРИФОМ  « ДЛЯ СЛУЖБОВОГО  КОРИСТУВАННЯ »

10-01

Список працівників сільської ради, які мають право  працювати з документами « Для службового користування»

( розпорядження  сільського  голови

від 29.12.2010  № 67)

 

Доки не мине потреба

ЕК

 

10-02

Журнал обліку та реєстрації  вхідних

документів з грифом

« Для службового користування»

 

3 роки

ст.122

 

10-03

Журнал обліку та реєстрації  вихідних  документів з грифом

 « Для службового користування»

 

3 роки

ст.122

 

10-04

Листування  з різних питань

 

3 роки

ст.24

 

10-05

Нормативні документи, що регламентують  роботу  з діловодства  з обмеженим доступом « Для службового користування»

 

 

 

 

 

Доки не мине потреба

ст3а

 

10-06

Акти перевірок  наявності та стану  документів і справ « Для службового користування»;про  знищення документів і справ,що не підлягають зберіганню  та ін.

 

До ліквідації організації

ст.130

 

 

Секретар сільської ради, відповідальна  за ведення діловодства

______________

Н.В. Хлопетчук

 

 

03.01. 2019 року

(підпис)

(ініціали, прізвище)

 

                         

Віза працівника, відповідального за архів

СХВАЛЕНО

Протокол засідання експертної комісії  виконавчого комітету сільської ради

03.01.2019  1

 

ПОГОДЖЕНО

Протокол засідання експертної комісії архівного сектору Маньківської районної державної адміністрації

________ № ________

                                                              

Підсумковий запис про категорії та кількість справ, складених у 2019  році

 

За строками зберігання

Разом

У тому числі

таких, що переходять

з відміткою «ЕПК»

Постійного

 

 

 

Тривалого (понад 10 років включно)

 

 

 

Тимчасового (до 10 років включно)

 

 

 

___________
Усього

 

 

 

 

Начальник відділу діловодства

______________
(підпис)

Н.В.Хлопетчук 
(ініціали, прізвище)

«__»___________ 2019 р.

 

 

 

Підсумкові відомості передано в архівний сектор

 

Секретар сільської ради, відповідальна

за передачу відомостей

 

 

______________
(підпис)

 

 

Н.В.Хлопетчук__
(ініціали, прізвище)

 «__»___________ 2019 р.

 

 

 

ПОГОДЖЕНО                                                                          

Завідуюча архівним сектором

Маньківської  райдержадміністрації ______________Г.Г.Савранська

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ                                                                     

КИЩЕНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

МАНЬКІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                             

                                                          РІШЕННЯ

 

від  14 грудня 2018 року           № 77

 

Про порядок денний наступного

засідання виконавчого комітету

 

       Відповідно ст. 53 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет сільської ради

в и р і ш и в :

1.Затвердити такий порядок денний наступного засідання виконкому:

    1.1. Про затвердження плану заходів щодо ефективного використання енергетичних ресурсів по Кищенецькій сільській раді.

    1.2. Про заходи щодо збереження від пошкоджень кабельних ліній електрозв’язку на території сільської ради.

    1.3. Про звіт про виконання сільського бюджету за 2018 рік.

    1.3..Різне.

2.Для підготовки питань на засідання виконкому утворити комісію в складі:                  

                        Коваль С.І.

                        Хлопетчук Н.В.

                        Тетера О.П.

                        Станчук С.І.

3.Комісії подати матеріали по підготовці питань на наступне засідання виконкому до 12.01.2019 р.

         

 

Сільський голова                                                                          С.І.Коваль